ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

 

جمعی از مردم کرج در گلزار شهدا با شعارهای «صلی علی محمد، یاور رهبر آمد»، «حی علی خیرالعمل، خوش آمدی مردم عمل» و « قالیباف حمایتت می‌کنیم» از او استقبال کردند. رشید جلالی نماینده سابق کرج در مجلس شورای اسلامی، برخی از اساتید دانشگاه و خانواده‌های شهدا قالیباف را همراهی می‌کنند.
 
 
محمدباقر قالیباف در آخرین روز تبلیغات انتخابات یازدهمین ریاست جمهوری برای دیدار با مردم کرج، وارد این شهر شد.
 
قالیباف در بدو ورود به کرج با حضور در گلزار شهدای چهارصد دستگاه، مورد استقبال مردم کرج قرار گرفت و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدای کرج ادای احترام کرد.
 
جمعی از مردم کرج در گلزار شهدا با شعارهای «صلی علی محمد، یاور رهبر آمد»، «حی علی خیرالعمل، خوش آمدی مردم عمل» و « قالیباف حمایتت می‌کنیم» از او استقبال کردند. رشید جلالی نماینده سابق کرج در مجلس شورای اسلامی، برخی از اساتید دانشگاه و خانواده‌های شهدا قالیباف را همراهی کردند.
 
شهید سیدعلی دهقان، شهید ابراهیم محمدی، شهید محمود فخرآبادی، شهید مرتضی خراسانی، عباس شاه‌حسینی، ابوطالب شفیع زاده، داوود شفیع زاده، محمود خراسانی و علی اکبر دشتی از جمله شهدایی بودند که قالیباف بر مزار آنها حاضر شد.
 
مستند تبلیغاتی  قالیباف در ورزشگاه ر پخش شد.
 
تعدادی از سرودهای انقلابی نیز در سالن پخش شد و مردم با آن همراهی کردند.
 
جوانان و دانشجویان حضوری پررنگ در سالن دارند. در حالی که سالن پر شده، صدها نفر از جوانان با دست داشتم پوسترهای قالیباف به سوی محل برگزاری همایش در حال حرکت بودند.
 
تصویربرداران و خبرنگاران زیادی این برنامه را پوشش می‌دادند.
 
تعدادی از مداحان اهل‌بیت به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) به مدیحه سرایی پرداختند.
 
بسیاری از حاضران ایستاده برنامه را دنبال می‌ کردند.در محوطه بیرونی سالن ایستاده‌ بودند.
در محدوده محل برگزاری همایش ترافیک سنگینی مشاهده می‌شد.
 
محمدباقر قالیباف  در میان شعارها و استقبال پرشور مردم کرج وارد ورزشگاه شهید کیان‌پور این شهر شد. مردم کرج با شعارها و همخوانی‌های خود استقبال پرشوری از قالیباف به عمل آوردند.
 
پلاکاردهای «جهاد ادامه دارد»، «پیاده آمده بودم،  پیاده خواهم رفت »، «جوانمردانه حمایتت می‌کنیم»، «نصرمن الله و فتح القریب» در دستان مردم کرج دیده می‌شد.
 
حجت الاسلام کردمیهن از روحانیون شهرستان کرج در خیرمقدم به قالیباف، خطاب به مردم کرج گفت: مردم باید کار را در مرحله اول تمام کنند. نباید دور اول به دور دوم کشیده شود.

در ادامه می‌توانید مهم‌ترین سخنان او را بخوانید:

 
وفاداری شما به رهبری همچون وفاداری حضرت عباس به سرور و مولایش امام حسین(ع) است. کرج ایران کوچک است و همه اقوام در آن وجود دارند. مردم این شهر نجیب، شریف و صبور هستند و من  نمی‌توانم ابراز محبت شما را پاسخ بگویم.
 
 مدیر باید کمتر حرف بزند و بیشتر کار کند. یکی از سختی‌های من این بود که در این یک ماه مجبور شدم بلندگو به دست بگیرم و حرف بزنم.
 
ما امروز به فرهنگ جهاد و شهادت نیازداریم.
 
ما آمده‌ایم که بگوییم در کشور حاکمیت دوگانه وجود ندارد؛ یک حاکمیت وجود دارد و آن هم خواسته مقام معظم رهبری و مردم است.
 
ما آمده‌ایم بگوییم قانون اساسی اختیارات لازم را برای اداره جامعه دارد و هیچ بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد.
 
آمده‌ایم بگوییم یک دولت جهادی در بستر عقلانیت، معنویت و عدالت، دولتی است که وقتی جوانان به آن نگاه می‌کنند خود را در آن ببینند. زنان جامعه خود را در آن دولت ببینند. کارگران و کشاوران و اصناف و بازرگانان و دانشجویان و مخصوصا جانبازان و خانواده‌های شهدا هم خودشان را در آن ببینند.
 
امروز آمده‌ام به شما مردم شهیدپرور استان البرز عرض کنم که با شما همان پیمان و عهدی را می‌بندم که با دوستان شهیدمان برای آغاز هر عملیات در پشت خاکریز بستم. 
 
آمده‌ام به عنوان یک روستازاده کسی که در یک خانواده مستضعف زندگی کرده‌ام به شما بگویم که من به همه جامعه ایران اسلامی مدیون هستم و به بیش از همه به جوانان این کشور مدیونم. باید همان فرصتی که انقلاب در دهه اول برای من و امثال من فراهم کرد برای شما نیز فراهم شود.  من کارگر بودم و در مدرسه در زنگ تفریح شیرینی می‌فروختم و توان ادامه درس خواندن برایم نبود ولی به برکت انقلاب شرایط تغییر کرد.
 
قالیباف سخنان خود را با شعار یا علی و یا حسین به پایان رساند.
 
لازم به یادآوری است که تجمع عظیم هواداران مردمی قالیباف تا ساعتی دیگر در سراسر کشور برگزار می‌شود. در تهران این تجمع در میدان فلسطین برگزار خواهد شد. 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.